Klausimas Ar tavo sportbačiai nauji?
AtsakytiMūsų Sneaker PARDUOTUVĖJE parduodamos tik 100% naujos ir autentiškos prekės. Visos mūsų prekės yra 100% autentiškos, su garantija.
Klausimas Kaip sužinoti, ar daiktai yra autentiški?
AtsakytiVisos Sneakers prekės yra 100% autentiškos, su garantija. Mūsų ekspertų komanda kiekvieną prekę taiko 10 taškų tikrinimo sistema, kad būtų užtikrintas jos teisėtumas.
Klausimas Kaip nustatote savo produktų kainas?
AtsakytiVisi mūsų sportbačiai yra įgalioti Adidas / Nike gamyklos. Parduodame labai žemas kainas, 100% autentiškas. Tai tikrai YEEZY, kurio ieškote.
Klausimas Ar siunčiate tarptautiniu mastu?
AtsakytiSiunčiame sportbačius į daugumą pasaulio šalių. Jei sąraše nematote savo šalies, deja, šiuo metu pristatymo nesiūlome.
Klausimas Ar esu atsakingas už muitus ir mokesčius, jei perku iš užsienio?
AtsakytiVisi tarptautiniai muitai ir mokesčiai yra mūsų atsakomybė.
Klausimas Kada bus išsiųstas mano užsakymas?
AtsakytiUžsakymai gali užtrukti iki 5 dienų JAV vidaus ir 6–9 dienų tarptautiniams užsakymams. Reklaminiais laikotarpiais ir švenčių dienomis gali prireikti papildomo laiko. Užsakymus siunčiame nuo pirmadienio iki šeštadienio, išskyrus šias JAV šventes:
– Velykos
– Atminimo diena
– Nepriklausomybės diena
– Darbo dieną
– Padėkos diena
– Kūčios
– Kalėdų dieną
– Naujųjų metų vakaras
– Naujųjų metų diena
Klausimas Kiek laiko užtrunka skirtingos pristatymo galimybės?
AtsakytiUžsakymai gali užtrukti iki 5 dienų JAV vidaus ir 6–9 dienų tarptautiniams užsakymams.

Muitinės apdorojimo laikas įvairiose šalyse skirsis.

Klausimas How can I track my order?
AtsakytiOnce your order ships, you will receive an email that includes a tracking number for the shipment. You can also enter the Order ID number from your order confirmation email here. If you have created an account, your can go to My Account and select My Orders to view your current orders.

How can I track my order?

Klausimas Can I change my order?
AtsakytiPrašome contact us,  jei batai jau išsiųsti, pakeisti negalime.
Klausimas Kaip grąžinti pirkinį?
AtsakytiMūsų grąžinimo politika yra tokia:

– Prašymai grąžinti turi būti pateikti per 30 dienų nuo prekės pristatymo.

– Už grąžinimą atsako klientai. Jūsų apsaugai siūlome naudoti operatorių, teikiantį sekimo informaciją.

– Prekė (-ės) turi būti nedėvėta ir tokios, kokios buvo gauta. Dėžutė taip pat turi būti tokios pat būklės, kaip ir gauta. Batų dėžės neturėtų būti naudojamos kaip pakavimo dėžutė.

– Galutiniai pardavimo užsakymai negali būti grąžinti. Galutinis pardavimas apima prekes, įsigytas per akcijos laikotarpį; Tarptautiniai užsakymai; ir mūsų mažmeninės prekybos vietoje įsigytos prekės.

Klausimas Rašo, kad mano užsakymas buvo pristatytas, bet aš jo negavau. Ką turėčiau daryti?
AtsakytiAtsiųskite el. laišką mūsų ryšių su klientais komandai (susisiekite su mumis), nurodydami temą „Trūksta užsakymo“. Mes dirbsime su siuntimo paslaugų teikėju, kad surastume jūsų paketą. Jei negalėsime rasti pakuotės, pateiksime pretenziją, kad ištirtume šį klausimą. Palaukite 3–4 savaites, kol paraiška bus užpildyta. Susisieksime su jumis, kai tik turėsime atnaujinimą apie jūsų paketo būseną.